08022021Headline:

Тренінг «Тактичний план розвитку маркетингу в компанії. Формування інструментів малобюджетного маркетингу»

Тренінг «Тактичний план розвитку маркетингу в компанії. Формування інструментів малобюджетного маркетингу»

Короткий опис:

На тренінгу ми на практиці застосуємо такі інструменти маркетингу як побудова карти конкурентів, моніторинг конкурентів , вивчення продукту і точки продажу , побудова інструментів просування , проведемо SWOT — аналіз і за 8 годин Ви отримаєте тактичний план змін у своїй компанії на найближчі 6 місяців. Як? Приходьте на тренінг, дізнаєтеся. Ніяких домашніх завдань. Тільки Hard work, no drama для Вашого бізнесу.

Тренер: Артем Малиш — керівник «Smart agency». У маркетингу з 2003 року. Фахівець у сфері малобюджетного маркетингу, організації культурних і корпоративних заходів, просуванні творчих колективів.

Тезовий анонс:

• Що Ви продаєте?
• Чому у Вас купують?
• Хто у Вас купує?
• Формування карти конкурентів , хто крутіший?
• Ідеальна точка продажу — як вона є.
• SWOT- аналіз .
• Технологія побудови тактичного плану змін.
• Розбір практичного кейса одного з учасників
• Роботи в 5 групах з формування тактичного плану кожного учасника тренінгу
• Захист тактичного плану

Результат, який Ви отримаєте після тренінгу: ви складете тактичний план просування Вашого бізнесу за мінімальні гроші з максимальним результатом.

Просимо на тренінг брати ноутбуки або планшети.

Дата: 22 лютого 2014

Час: 10.00 — 18.00 (з перервою на обід)

Місце: Рейтарська , 21 / 13 (вхід з вул. Стрілецької) , офіс «Школи Рекламних Технологій»

Вартість : 250 грн (для студентів Школи — 200 грн)

Діє попередня реєстрація, кількість людей в групі обмежена: 20 чоловік.

Контакти: 095 235 6235 — Анна

What Next?

Recent Articles