12042021Headline:

Діалог про майбутнє відкриває нове бачення України в США

Україна і США прагнуть налагодити діалог між діловими представниками країн.

Діалог про майбутнє відкриває нове бачення України в США

Впродовж 1-5 березня відбувається діловий візит до Сполучених Штатів Америки української неурядової делегації в рамках «Діалогу про майбутнє: Україна-США». Представники української делегації зустрічаються з американськими конгресменами, політиками, політологами, представниками засобів масової інформації, експертами в сфері налагодження комунікацій і проведення виборчих кампаній.

Основна мета візиту української делегації до США — налагодження конструктивного та продуктивного діалогу між представниками ділових кіл двох країн. Безпосередня взаємодія відкриває нові можливості для розвитку конструктивної співпраці, дає змогу обмінюватися досвідом, розширювати контакти і поглиблювати взаєморозуміння.

Першого березня у Вашингтоні відбулася зустріч представників української делегації з Лейфом Ларсоном — письменником та продюсером, експертом з виборчих кампаній, членом Американської асоціації політичних консультантів. Основною темою обговорення була реабілітація бренду України в США.

Лейф Ларсон розробляв стратегії виборчих та рекламних кампаній багатьох кандидатів під час їх висування у США. Працював з політиками на всіх рівнях американського уряду, керував повним циклом передвиборчого процесу. Він значною мірою сприяв проведенню успішної кампанії губернатором Каліфорнії Пітом Вілсоном, а також іншими конгресменами на Капіталійському пагорбі.

Українську делегацію очолює політичний експерт, президент Інституту демократії та розвитку “Polita”, засновник SIC Group Ukraine, автор книги “Игра в выборы. Секреты политических коммуникаций” Катерина Одарченко. У своєму фейсбук-пабліку вона розповіла про те, що під час зустрічі з Лейфом Ларсеном обговорили позиціонування національного бренду “Україна” у США та у світі, шляхи його поліпшення в різних площинах.

Лейф Ларсон поділився досвідом щодо того, як використання сучасних технологій, соціальних мереж, телебачення та інших інформаційних каналів впливає на зміну американськими виборцями сприйняття, довіри до політиків, розуміння основних політичних меседжів.

Під час запитань до американського експерта депутат Київської обласної ради, засновник і керівник ГО “Антикорупційний рух “Стоп корупція” Олег Кищук поцікавився у пана Ларсона, які види негативної і позитивної інформації в соціальних мережах, зокрема у Фейсбуці та Твітері, найбільше цікавлять виборців і мають позитивний вплив на них. Лейф Ларсон підкреслив, що під час виборчих кампаній виборці найбільше довіряють кандидатам, які мають тривалу позитивну репутацію і прихильниками яких вони є багато років поспіль. Тому важливо підтримувати в соціальних мережах постійні комунікації з цільовою аудиторією і регулярно надсилати їм мотиваційні повідомлення.

Під час проведення зустрічі була представлена візія української національної ідеї (National Idea) як розбудови в Україні сучасної політичної нації. Також жваву дискусію викликало питання подолання “пострадянського шоку” в українському суспільстві, поєднання національної ідеї з національним українським брендом, брендингом України в США і світі.

Захід проходить під егідою Інституту демократії та розвитку “Polita”, консалтингової компанії SIC Group Ukraine. Офіційними партнерами заходу також є BASE Capital Management та Ukraine International Airlines.

What Next?

Recent Articles