09202021Headline:

Презентація навчально-тренінгової програми Школи соціального інжинірингу

553111_521015104658855_668443994_n18 вересня у арт-центрі «Я.Гретера» відбулася презентація навчально-тренінгової програми першої в Україні Школи соціального інжинірингу. На презентації виступили провідні спеціалісти з політичних технологій та виборчих кампаній.

Діяльність Інституту демократії та розвитку «PolitA» є надважливим процесом для розвитку сучасної демократичної України. Унікальність проекту відмічають ряд спеціалістів з політичних технологій.

Засновник Інституту «PolitA» Катерина Одарченко відмітила:

«Україна стоїть на шляху демократизації. Цей шлях поступовий та нелінійний, але все ж має позитивну динаміку, евроінтеграційні процеси стануть його каталізатором, а отже численні процеси в країні стануть початком якісних перетворень! Демократизація матиме прямий влив і на методи комунікаціі та переконання. На прикладі виборчих кампаній ми спостерігаємо, що нині у тренді не переконання агітаторами «у полях», не дебати, а агресивні рекламні кампанії, різні види матеріального заохочення, використання адміністативного ресурсу. Політичні консультанти за для досягнення цілей (наприклад перемоги на окрузі) використовують вищезгадані «сірі» прийоми, які є дієвими!

 

Звісно нічого не буває у чистому вигляді робота над політичним проектом, виборчою кампанією — комплексна річ, тому навіть для кандидатів «підстраховкою» формують позитивний образ, «ідуть в люди», залучають експертів тощо!

Нині час для формування професійних команд у сфері політичного маркетингу, PR, PA, GR. Команд, що володітимуть мистецтвом та наукою донесення змістів до свідомості виборців, команд, шо працюють у вимірюваних категоріях, а не є «шаманами» чи «заворожувачами змій»!

Саме за для цієї мети заснована програма Інституту демократії та розвитку «ПолітА» — Соціальний інжиніринг! Вона об’єднала провідних вітчизняних та зарубіжних експертів у сфері комунікаційних технологій, практиків з десятками успішних кампаній за спиною, людьми, що крокують в ногу з часом! Рух зацікавленої молоді назустріч, щире прагнення учасників до знань та спілкування формує синергію, що є життєдайною силою для якісних змін в українській політиці.
Складові соціального інжинірингу:

 

Public Affairs (PA). Власне термін походить від Affairs – «справи», «діяльність». Він передає процес. Тобто по своїй суті охоплення PA значно ширше аніж Public Relations (PR) и Government Relations (GR), у світовій практиці воно охоплює соціальну відповідальність(SCR), налагодження взаємовідносин і ЗМІ (MediaRelations), взаємодію з інвесторами.

Завданням спеціаліста з PA э переконання ділового середовища та громадськості в реальній значимості діяльності організації, в необхідності її діяльності не лише за для власного блага, але й для загального. Об’єктами впливу можуть бути як окремі особи, так і группи впливу: політичні партії, спільноти, асоціації, інвестори, громадські організації, ЗМІ. Ця робота відповідальна та потребує філософського підходу, глибоких знань у сфері соціології, психології, технологій комунікації. Формуючи стійкі відносини зі стейкхолдерами спеціалісти Public Affairs лобіюють інтереси компанії у питаннях, що сприяють розвитку!

Функції PA полягають у лобіюванні, моніторингу, медіа менеджменту, івент менеджменту, іншим способом інформування, політичному маркетингу, нетворкінгу і цей список не являється вичерпним!

РA нині являється одним з основних способів формування громадської думки та лобіювання інтересів компанії. Це підтверджується тотальною недовірою до прямої реклами, збільшенням ролі кулуарів у прийнятті рішень тощо.

 

Government Relations – взаємодія з державними органами влади. Спеціалісти цього напрямку супроводжують діяльність комерційної компанії у політичному середовищі, вибудовуючи комфортні, довгострокові відносини. Другим важливим аспектом діяльності GR є зваження ризиків діяльності, що звалежитьвід взаємовідносин з органами влади.

Основними функціями є аналіз законодавчих ініціатив, координація направленості відносин з державними органами влади, супровід законодавчих ініціатив компанії та громадських кампаній, підтримка ділових контактів з громадськими організаціями, підтримка зовнішньоекономічної діяльності тощо.

Робота GR тісно пов’язана з діяльність лоббі, по суті вибудовуючи для останніх місток.

 

Лобіювання ( від “lobia” – крита частини у галереях – це інститут політичної системи, що представляє процес просування інтересів приватних осіб, корпоративних структур в органах державної та муніципальної влади.»

What Next?

Recent Articles